Inbrengvoorwaarden

Inbrengen dameskleding.

Wil jij binnenkort ook kleding komen inbrengen, let dan even op!

Het nieuwe inbreng seizoen begint weer op 3 september 2019. Vanaf dan mag je kleding komen brengen voor het najaar en de winter.

Als je voor het eerst kleding komt brengen kun je je laten inschrijven en krijg je een account met een klantnummer. Je krijgt dan een klantenkaart met je nummer en de datum van die dag. Hierna mag je twee maanden niet inbrengen. Daarna weer wanneer je wilt. De datum van inbreng wordt ook in je account genoteerd.

Neem mee: een goed gesorteerde stapel kleding van maximaal 15 stuks. Dat kan altijd tijdens de openingstijden van de winkel. Dinsdag tot en met zaterdag van 10 tot 17 uur. En vrijdag avond is er koopavond tot 20 uur.

Bij het sorteren en uitzoeken is het handig een stappenplan aan te houden. Je wilt tenslotte je beste kleding inleveren zodat het ook echt wat oplevert. Dus allereerst; lever niet alles in wat je kwijt wilt, maar alleen dat wat echt geschikt is voor de verkoop. Dat geldt ook voor schoenen en tassen. Vintage en grotere maten tot en met maat 50 is ook zeker welkom!

Stap 1: Bedenk bij welk seizoen je kleding past. Voorjaar: februari, maart, april. Zomer: mei, juni, juli. Herfst: augustus, september. Winter: oktober november, december. Hoogzomer kleding past dan het beste in de maanden mei , juni of juli en feest kleding past dan het beste in de maand oktober of november.

Stap 2: Let op! De kleding moet frisgewassen en zo nodig gestreken worden ingeleverd. Netjes opgevouwen in een shopper. Selecteer nauwkeurig. Net als jij zijn mijn klanten op zoek naar 2dehands spullen in perfecte staat.

Stap 3: Kwaliteit verkoopt beter. Daarom is kleding van de betere merken zeer welkom. Liefst met het merklabel er nog in. Geen kleding van H&M, Hema, C&A, Wibra, Scapino of de markt en zeker niet van Primark!

Stap 4: Inbrengen van dameskleding kan tijdens openingstijden van de winkel van maandag t/m zaterdag. Daarna wordt zo snel mogelijk alles uitgepakt, verwerkt en in de winkel gehangen. Elke week wordt er een groot aantal nieuwe items in de winkel gehangen.

Stap 5: Je inbreng hangt ongeveer 8 weken in de winkel. Daarna wordt het gesorteerd een doorgegeven aan zorgvuldig gekozen goede doelen. In dit geval de kledingbank of het AZC Dronten.

Als er iets van jouw ingebrachte kleding verkocht is, krijg je 40% van de verkoopprijs. Dit bedrag komt onder je naam en klantnummer in het computersysteem te staan. Besteden of uitbetalen kan altijd wanneer jij dat wilt. Contant uitbetalen kan natuurlijk alleen als er voldoende geld in de kassa zit.

Inbrengen kinderkleding.

Neem mee: een goed gesorteerde stapel kleding van maximaal 20 stuks. Dat kan altijd tijdens de openingstijden van de winkel. Dinsdag tot en met zaterdag van 10 tot 17 uur. En vrijdag avond is er koopavond tot 20 uur.

Kinderkleding is welkom vanaf maat 80 t/m maat 158

Het moet netjes en schoon zijn en geen verwassen uitstraling hebben. Let op dat er geen gaatjes, vlekjes en reparaties aanwezig zijn. Was en strijk zo nodig de kleding en lever het netjes opgevouwen in. Kleding die niet geschikt wordt bevonden kan direct weer mee genomen worden.

Wat ik niet aanneem zijn: rompers, ondergoed, pyjama’s, sokken, badjassen, sloffen/crocks.

Geen kleding van Wibra, Scapino, Zeeman of de markt. En zeker niet van Primark.

De ingeleverde spullen blijven jouw eigendom tijdens die 8 weken dat het in de winkel hangt. Het hangt voor eigen risico in mijn winkel. Ik ben niet aansprakelijk voor verlies, diefstal en/of schade. Uiteraard doe ik er alles aan om dit te voorkomen.

Een gekocht artikel kan binnen 7 dagen geruild worden mits het prijskaartje er nog aan zit.

Ik ben ontzettend blij en dankbaar dat jullie je mooiste kleding, schoenen, tassen e.d. bij mij komen brengen. De kwaliteit van de winkel is aan jullie te danken!

Bedankt.

– Diane –

Bewaren