Inbrengvoorwaarden

Inbrengen dameskleding.

Wil jij binnenkort ook kleding komen inbrengen, let dan even op!

De inbreng voor dit seizoen (najaar en winter) start in september en loopt door tot en met december.

Als je je komt inschrijven krijg je een account met een klantnummer. Neem mee: een goed gesorteerde stapel kleding van maximaal 15 stuks. Dat kan altijd tijdens de openingstijden van de winkel. Dinsdag tot en met zaterdag van 10 tot 17 uur. En vrijdag avond is er koopavond tot 20 uur.

Je krijgt dan een klantenkaart met je nummer en de datum van die dag. Die datum is van belang voor de eventuele volgende inbreng die jij wilt gaan doen. Twee maanden na deze datum mag je weer opnieuw inbrengen. Dit wordt ook genoteerd in je account in het computersysteem.

Bij het sorteren en inbrengen is het handig een stappenplan aan te houden. Je wilt tenslotte je beste kleding inleveren zodat het ook echt wat oplevert. Dus allereerst; lever niet alles in wat je kwijt wilt, maar alleen dat wat echt geschikt is voor de verkoop. Dat geldt ook voor schoenen en tassen. Vintage en grotere maten tot en met maat 50 is ook zeker welkom!

Stap 1: Bedenk bij welk seizoen je kleding past. Voorjaar: februari, maart, april. Zomer: mei, juni, juli. Herfst: augustus, september. Winter: oktober november, december. Hoogzomer kleding past dan het beste in de maanden juni en juli en feest kleding past dan het beste in de maand november.

Stap 2: Let op! De kleding moet frisgewassen en zo nodig gestreken worden ingeleverd. Netjes opgevouwen in een shopper. Selecteer nauwkeurig. Net als jij zijn mijn klanten op zoek naar 2dehands spullen in perfecte staat.

Stap 3: Kwaliteit verkoopt beter. Daarom is kleding van de betere merken meer dan welkom. Liefst met het merklabel er nog in. Geen basics van H&M, Hema of C&A. Geen kleding van Wibra, Scapino of de markt en zeker niet van Primark!

Stap 4: Inbrengen van dameskleding kan tijdens openingstijden van de winkel van maandag t/m zaterdag. Daarna wordt zo snel mogelijk alles uitgepakt, verwerkt en in de winkel gehangen. Elke week worden er zo een groot aantal nieuwe items in de winkel gehangen.

Stap 5: Je inbreng hangt ongeveer 8 weken in de winkel. Daarna wordt het gesorteerd een doorgegeven aan zorgvuldig gekozen goede doelen. In dit geval de kledingbank of het AZC Dronten.

Inbrengen kinderkleding.

Inbrengen van kinderkleding kan ook tijdens de openingstijden van de winkel.

Kinderkleding is welkom vanaf maat 80/92 t/m maat 152/158

Het moet netjes en schoon zijn en geen verwassen uitstraling hebben. Let op dat er geen gaatjes, vlekjes en reparaties aanwezig zijn. Was en strijk zo nodig de kleding en lever het netjes opgevouwen in. Maximaal 20 stuks kleding per keer, dus sorteer goed. Kleding die niet geschikt wordt bevonden kan direct weer mee genomen worden.

Wat ik niet aanneem zijn: rompers, ondergoed, pyjama’s, sokken, badjassen, sloffen/crocks.

Geen kleding van Wibra, Scapino of Zeeman. En zeker niet van Primark. Geen basics.

Als er iets van jouw ingebrachte kleding verkocht is, krijg je 40% van de verkoopprijs. Dit bedrag komt onder je naam en klantnummer in het computersysteem te staan. Besteden of uitbetalen kan altijd wanneer jij dat wilt. Mits er voldoende geld in de kassa zit.

De ingeleverde spullen blijven jouw eigendom tijdens die 8 weken dat het in de winkel hangt. Het hangt voor eigen risico in mijn winkel. Ik ben niet aansprakelijk voor verlies, diefstal en/of schade. Uiteraard doe ik er alles aan om dit te voorkomen.

Een gekocht artikel kan binnen 7 dagen geruild worden mits het prijskaartje er nog aan zit.

Ik ben ontzettend blij en dankbaar dat jullie je mooiste kleding, schoenen, tassen e.d. bij mij komen brengen. De kwaliteit van de winkel is aan jullie te danken!

Bedankt.

– Diane –

Bewaren